loading

Website: Bright

Category

Webdesign

OMSCHRIJVING

Bright (side of business) is eigenlijk een organisatie-adviesbureau. Maar dan wel net even anders. Het is een beetje lastig uit te leggen. Daarom laat de huisstijl het eigenlijk heel goed zien. De buitenkant van de huisstijl is een hele corporate uitstraling, maar als je ‘binnen’ komt zie je hoe het echt is. Net zoals mensen een buitenkant hebben. En een binnenkant die ze eigenlijk verstoppen. Terwijl het juist de binnenkant is, die ons zo uniek maakt!

OPLOSSING

Bright heeft niet één logo, maar twee. Een buitenkant-logo en een binnenkant-logo. Het ene logo ziet er heel strak en gebruikelijk uit. De binnenkant heeft een logo wat ‘echt’ is. Het is een getekende versie van het logo. Precies zoals een mens een logo met de hand zou tekenen. Ook de website heeft een buitenkant. Je moet eerst aanbellen voordat je op de website komt, die bestaat uit echt papier. (!)

DETAILS

In de huisstijl zitten dubbele lagen verstop. Op de achterkant van het briefpapier is een quote te lezen. Die is als een watermerk verstopt. Ook zit er op het visitekaartje wat is laten maken een vernis, zodat je tegen het licht de quote kunt lezen.

Dat Bright niet één logo heeft maar twee logo’s heeft is uitzonderlijk. Beetje raar zelfs. Maar wel briljant!!.

"Edu v.d. Werff, CEO"