loading

Huisstijl / logo: Worth

Category

Logo / Huisstijl

Voor wie?

Huisstijl voor een internationaal opererend webbureau genaamd Worth. Worth maakt solide websystemen voor de Britse overheid, overheidsinstellingen, en noem maar op. De meeste “ICT-bedrijven” zien er een beetje suf uit, terwijl ze hele slimme dingen maken. Worth wilde een merk wat “COOL” was. En dat is gelukt.

OPLOSSING

Vooraf is er een ‘beeldstormsessie’ gedaan met de staff en de medewerkers. Naast een nieuwe naam is er een nieuwe pay-off bedacht: There’s so much more to explore”. Worth gelooft dat er nog veel meer mogelijk is op gebied van internettechnologie. Er is nog zoveel te ontdekken. Deze ‘explorer-mentaliteit’ is de basis van de identiteit. Het raketje en de astronauten worden gebruikt om dit uit te beelden.

DETAILS

Elke medewerker heeft een eigen visitekaartje. Achterop staat hun eigen karakter. Ook zijn er collectable kaartjes gemaakt. Dit is een verzamelobject voor hun klanten. En natuurlijk voor de medewerkers onderling. Hierop staan hun eigen ‘superpowers’. Ook zijn er veel ‘goodies’ ontworpen zoals energy-drinks, pennen, stickers, noem maar op.

“We are all really excited with our new brand identity. We believe it really reflects how we want perceived as a business. We got all our team branded T-shirts, collectable businesscards and hoodies. They are really being worn, even at home!”

"Mark Mc Nally, CEO"